marți, 10 februarie 2009

48. Gooooooooooooooooooooool!

5 comentarii:

LiliAna spunea...

au punctat adeversarii dupa cum vad eu ;)

Cristian spunea...

pentru Ilie Dobre nu a existat niciodată echipă adversă, doar goluri, chiar şi atunci când nici măcar nu era gooooooooooooooooooooooooool!

LiliAna spunea...

crezi ca toata lumea stie cum arata Ilie Dobre? trebuia sa-mi dau seama dupa acest gol extrem de lung

Cristian spunea...

pour les connaisseurs ;)

Anonim spunea...

Ce tare! Imi place. Pe bune. Ma face sa zambesc si sa-mi aduc aminte de vremurile in care ascultam meciurie la radio si ma amuzam de comentariile lui, si mai apoi de vremurile in care eram reporter sportiv si mergeam pe teren si ne intalneam la meciuri, imi amintesc de o deplasare la Paris, in care colegul Ilie, care mai fusese, mi-a fost un fel de ghid. Hmmm... o tempora!